Spotkamy się na SEMcamp 8 ?
Już za kilka dni – 30.06-01.07.2011r odbędzie się 8 spotkanie w cyklu SEMCamp, jak zawsze miejsce spotkania to Wyższa Szkoła Handlowa w Warszawie.
Jak łatwo się domyślić, patrząc na datę, tym razem SEMcamp będzie się składał z dwóch cyklów wykładów odbywających się pomiędzy 16 a 21 godziną 30.06 i 1.07.
W pierwszy dzień, z założenia dla średnio-zaawansowanych, odbędą się cztery prezentację oraz panel dyskusyjny z udziałem „mówców” oraz zaproszonych specjalistów.
Dzień pierwszy to spotkanie w Auli A, budynek A na ul Rakowiecka 24 SGH.
Program:
Mariusz Gąsiewski – Jak wykorzystywać dane z wyszukiwania w marketingu
Przemysław Modrzewski – Optymalizacja kampanii AdWords na sieć reklamową Google?
Cezary Glijer – Zagadki, znaczenie tagu TITLE w pozycjonowaniu
Marcin Duraj czyli ja :) – Filtry i kary w wyszukiwarkach
Mam 40 minut na to by opowiedzieć o karach w wyszukiwarkach. Skupię się na tym, czym nas mogą obdarzyć wyszukiwarki, jaki może być tego powód oraz co zrobić próbując przekonać je do rezygnacji z takich niecnych praktyk.
Po moim wystąpieniu odbędzie się panel dyskusyjny, o którym już pisałem.
Drugi dzień to tematy dla osób zaawansowanych w SEO i SEM. W tym dniu będzie aż sześć prezentacji, które będą się odbywały w Auli VII w budynku Głównym SGH.
Program:
Mariusz Gąsiewski – Jak tworzyć kampanię na urządzenia mobilne w Sieci reklamowej AdMob
Tomasz Sienkiewicz – Słów kilka o tym czego nie zrobisz w Google Analytics
Marcin Duraj (znowu ja) – Optymalizacja SEO stron internetowych
Oj, ja bym się tu porządnie zmierzył z tym tematem, niestety mam na to 40-60 minut (jak urwę przerwę), więc muszę ograniczyć się do najważniejszych spraw a i o nich nie mogę rozgadywać się za bardzo.
Prezentacja i tematy w niej zawarte będą wynikiem mojego doświadczenia. Omówię w niej to co zawsze sprawdzam na stronie podczas robienia audytu optymalizacji SEO. Mniemam, że moja prezentacja będzie przydatna dla każdego niezależnie czy tworzy strony, pozycjonuje je czy też jest właścicielem jakiejś i spotka się kiedykolwiek z audytem SEO.
(tylko czasu mało :/ przydało by się z 4 godziny :))
Przemysław Modrzewski – Strona główna serwisu – lokalizacja, cele i wykorzystanie w biznesie
Mariusz Gąsiewski – Optymalizacja kampanii AdWords w wyszukiwarce Google
Maciej Lewiński – Wykorzystanie Google Analytics w E-commerce
Jak widać drugi dzień wygląda naprawdę imponującą i pewnie znowu będą nas wyganiać z sali bo już zamykają.
Na blogu Mariusza macie dostępną pełną informację o przebiegu spotkania oraz informacje o przelewie na konto fundacji „Mam Serce”, który jest warunkiem uczestnictwa w 8 SEMcampie.
Zapraszam więc wszystkich zainteresowanych, wydaje mi się, że będzie ciekawie jak na każdym SEMcampie.
Pytanie: czy będą nagrania wideo z prezentacji?
Propozycja: to czego nie zdążysz opowiedzieć (i w sumie też to, co omówisz) opisz tutaj na blogu :)
Niestety nie wiem nic na temat.
Część już opisałem, wpis o optymalizacji był niedawno.