Co można zrobić ?
Można z całą bezwzględnością ukazać prawdziwe oblicze słynnego, w Polsce, „kompozytora”, który nie wiadomo dlaczego robi karierę… fot. by Google Images :) (szukanej frazy chyba nie muszę pisać :) )
Można też podjąć jakże skuteczne działania reklamowe :), serwując jak najbardziej dopasowaną reklamę do języka i tematyki strony..
Gdy to nie pomoże, trzeba nawiązać współpracę ze specjalistyczną i fachową :) Firmą obsługującą naszą kampanie AdWords lub zatrudnić nie gorszego specjalistę…
Lub mając duży budżet nie przejmować się drobiazgami, kupić sobie elektroniczny słownik lub się nie męczyć i zapuścić harvester na pwn.pl, po prostu – jesteśmy najlepsi, jesteśmy wszędzie, u nas jest wszystko a jak nie ma to poszukaj, na pewno jest.. :)
Ech, ciężkie jest życie ludzi od SEM :)
A jednak na allegro znajdziemy coś na temat Transportu kolejowego :P
http://tinyurl.com/3aeokq
Hehe!
Widziałem to, nie byłbym sobą, z ciekawości naraziłem Allegro na stratę (pewnie 0,01zł) – reklama kieruje na kategorię „sport i turystyka” :).
Nie wydaje mi się aby trzeba było z kampanii uwzględniać aż tak „dłuuugi ogon” w SEM :)
p.s.
No i wybór słaby, tego „transportu kolejowego” – patrząc pod kątem opisu :)
Heheheh ;)
Niech żyją nieomylne algorytmy!