X

Jaki napisać artykuł na bloga firmowego?

Jak napisać artykuł na bloga firmowego to pytanie często pojawiające się w rozmowach lub mailach. Jest to temat ważny bo…

mkane

Podstawowe wskaźniki internetowe a ruch na stronie

O Core Web Vitals czyli podstawowych wskaźnikach internetowych pisałem równo rok temu. Google poinformowało wtedy o nowych metrykach, które wraz…

mkane

Migracja witryny na nowy serwer w 9 krokach

Prawie każda strona prędzej czy później zostanie przeniesiona na nowy serwer. Czasami jest to kwestia kosztów a innym razem potrzeb.…

mkane

Wygląd i działanie strony – Raport GSC

"Wygląd i działanie strony" to nowy raport, który od niedawna dostępny jest w Google Search Console. Raport ten dotyczy poprawności…

mkane

SEO a tytuł strony

Mimo wielu lat popularności SEO cały czas napotykam na strony, które nie dbają o tytuły swoich stron. Jest to dla…

mkane

Technologie tworzenia stron mobilnych a SEO

O tym, że każda strona powinna mieć swoją wersję dla urządzeń mobilnych już nie trzeba pisać. Google od wielu lat…

mkane

Brakuje Ci 31% wyświetleń domeny ***.com

"Brakuje Ci 31% wyświetleń domeny xxx" tak zatytułowany był pierwszy z kilkudziesięciu maili jaki 2 dni temu dostałem od Google.…

mkane

Cennik w tabeli – Test SEO

Ostatnimi czasy na moim blogu nie było żadnych testów SEO. Mamy już prawie koniec 2020 roku, postanowiłem więc to zmienić.…

mkane

Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console

Dotychczasowe statystyki indeksowania w Google Search Console były dość ubogie. Mieliśmy trzy wykresy: - ilość pobranych stron w ciągu dnia,…

mkane

Proste adresy URL – przyjazna adresacja dla Użytkowników i Google

Dziś temat o podstawach w SEO czyli o przyjaznych adresach URL. Mogłoby się wydawać, że każdy wie jak to robić,…

mkane