X

Usuwanie toksycznych linków

Całkiem niedawno bo w lipcu Google przypomniał nam o tym, że ma algorytmy odpowiedzialne za kontrolę spamowania linkami. W czerwcu…

mkane

Rzetelność danych w Planerze Słów Kluczowych Google Ads

Dobierając frazy dla witryny czasami można poczuć się jak pod rozgwieżdżonym niebem. Słów jest bardzo dużo, wszystkie są daleko. Trzeba…

mkane

Jak powiązać Google Search Console i Google Analytics?

Jak powiązać Google Search Console z Google Analytics to pytanie, które często pojawia się w mailach. Od wielu lat istniała…

mkane

Jaki napisać artykuł na bloga firmowego?

Jak napisać artykuł na bloga firmowego to pytanie często pojawiające się w rozmowach lub mailach. Jest to temat ważny bo…

mkane

Podstawowe wskaźniki internetowe a ruch na stronie

O Core Web Vitals czyli podstawowych wskaźnikach internetowych pisałem równo rok temu. Google poinformowało wtedy o nowych metrykach, które wraz…

mkane

Migracja witryny na nowy serwer w 9 krokach

Prawie każda strona prędzej czy później zostanie przeniesiona na nowy serwer. Czasami jest to kwestia kosztów a innym razem potrzeb.…

mkane

Wygląd i działanie strony – Raport GSC

"Wygląd i działanie strony" to nowy raport, który od niedawna dostępny jest w Google Search Console. Raport ten dotyczy poprawności…

mkane

SEO a tytuł strony

Mimo wielu lat popularności SEO cały czas napotykam na strony, które nie dbają o tytuły swoich stron. Jest to dla…

mkane

Technologie tworzenia stron mobilnych a SEO

O tym, że każda strona powinna mieć swoją wersję dla urządzeń mobilnych już nie trzeba pisać. Google od wielu lat…

mkane

Brakuje Ci 31% wyświetleń domeny ***.com

"Brakuje Ci 31% wyświetleń domeny xxx" tak zatytułowany był pierwszy z kilkudziesięciu maili jaki 2 dni temu dostałem od Google.…

mkane