X

Trendy w SEO: Jak sztuczna inteligencja może wspomóc pozycjonowanie stron internetowych

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie konkurencja w sieci rośnie z dnia na dzień, nieustanne ulepszanie taktyk SEO staje się fundamentem…

mkane

Webinar – Seo Rozgrzewka

21 kwietnia wystąpię na WarmUP 3 organizowanym w Poznaniu przez Whitepress. Cykl trzech spotkań branży SEO we Wrocławiu, Warszawie i…

mkane

Analiza GAP w SEO

Analiza GAP to analiza mająca znaleźć luki, które można wykorzystać w planowaniu działań SEO. Mam wrażenie, że w Polsce najczęściej…

mkane

Ocena jakości stron w Google

Jakość strony jako czynnik wpływający na pozycje został wdrożony przez Google w połowie 2021 roku. Na początku wartości te były…

mkane

Przewodnik po systemach rankingowych wyszukiwarki Google

Wyszukiwarka Google to stale zmieniający się mechanizm. Każdego roku mamy aktualizacje algorytmów, dodane nowe mechanizmy oraz usunięcie już nie potrzebnych.…

mkane

Czy Google czyta adresy URL w treści – wynik testu SEO

W poprzednim wpisie "Czy Google czyta adresy URL w treści" opisałem sytuację błędów 404 wskazanych w GSC. Jak się okazało…

mkane

Czy Google czyta adresy URL w treści?

Mimo upływu lat linki dla Google to dalej bardzo istotny element rankingowy. Może już nie tak ważny jak 10 lat…

mkane

Limit 15MB podczas pobierania przez GoogleBot

W czerwcu Google zaktualizowało swoją dokumentację dotyczącą GoogleBota. Wśród wielu informacji znalazła się także ta o limicie pobierania danych podczas…

mkane

GDRP – Polityka prywatności w WordPress

Od kilku tygodni Google przysyła co chwilę wiadomości dotyczące polityki prywatności, których zmiany nastąpiły w 2018 roku. Wiadomość dostaję dla…

mkane

Core Web Vitals vs majowy update

Google w maju przeprowadziło aktualizacje algorytmu tzn. "core update". Tym razem sami o tym poinformowali co nie zawsze się zdarza.…

mkane