Trendy w SEO: Jak sztuczna inteligencja może wspomóc pozycjonowanie stron internetowych
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie konkurencja w sieci rośnie z dnia na dzień, nieustanne ulepszanie taktyk SEO staje się fundamentem…
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie konkurencja w sieci rośnie z dnia na dzień, nieustanne ulepszanie taktyk SEO staje się fundamentem…
21 kwietnia wystąpię na WarmUP 3 organizowanym w Poznaniu przez Whitepress. Cykl trzech spotkań branży SEO we Wrocławiu, Warszawie i…
Analiza GAP to analiza mająca znaleźć luki, które można wykorzystać w planowaniu działań SEO. Mam wrażenie, że w Polsce najczęściej…
Jakość strony jako czynnik wpływający na pozycje został wdrożony przez Google w połowie 2021 roku. Na początku wartości te były…
Wyszukiwarka Google to stale zmieniający się mechanizm. Każdego roku mamy aktualizacje algorytmów, dodane nowe mechanizmy oraz usunięcie już nie potrzebnych.…
W poprzednim wpisie "Czy Google czyta adresy URL w treści" opisałem sytuację błędów 404 wskazanych w GSC. Jak się okazało…
Mimo upływu lat linki dla Google to dalej bardzo istotny element rankingowy. Może już nie tak ważny jak 10 lat…
W czerwcu Google zaktualizowało swoją dokumentację dotyczącą GoogleBota. Wśród wielu informacji znalazła się także ta o limicie pobierania danych podczas…
Od kilku tygodni Google przysyła co chwilę wiadomości dotyczące polityki prywatności, których zmiany nastąpiły w 2018 roku. Wiadomość dostaję dla…
Google w maju przeprowadziło aktualizacje algorytmu tzn. "core update". Tym razem sami o tym poinformowali co nie zawsze się zdarza.…