Zgodnie z prośbami udostępniam prezentacje z SEMCamp 16.
Niestety SlideShare konwertując usunał kilka plików graficznych.
Mimo tego i bez mojego komentarza, mam nadzieje, że prezentacja jest dla zainteresowanych czytelna :)
Zgodnie z prośbami udostępniam prezentacje z SEMCamp 16.
Niestety SlideShare konwertując usunał kilka plików graficznych.
Mimo tego i bez mojego komentarza, mam nadzieje, że prezentacja jest dla zainteresowanych czytelna :)
View Comments (11)
Przykład domeny B jest świetny.
Jak będę miał okazję (oby nie ;)) to przetestuję nawet jeżeli będzie spadek.
Przy odpowiednim profilu linków nie powinno być problemu z podobnym efektem :) No i czas do dowołania...
Dzieki wielkie ! :)
Dzięki :) Jak zwykle ważne, aktualne i rzetelne informacje, mam nadzieję, że do zobaczenia na kolejnym SEMcampie :)
Proszę :)
Zobaczymy czy wolnego czasu będzie na tyle by przyjechać.
Trudno uwierzyć, że stosunek obrazków do tekstu może mieć negatywny wpływ na SEO. Obecnie często obrazy są wizualnym contentem, który przynosi stronie większy ruch oraz zmniejsza współczynnik odrzuceń. Skoro strona prezentuje ciekawe treści w sposób medialny i bardziej przyswajalny dla użytkownika ma być uważana za gorszą i pozycja w indeksie się obniża? Zupełnie nie logiczne.
Proszę o wskazanie, do którego slajdu jest ta wypowiedź?
19 - stosunek reklam i obrazków do tekstu jest przeważający.
Nie widzę w tym nic dziwnego, wiele witryn przesadza z ilością bloków reklamowych lub ich nachalnością. W ocenie "normalnego" usera nie jest to pozytywne, tak samo więc oceniają to Raterzy z Google.
I nie chodzi wcale o witryny graficzne.
Dyskretna reklama w porządku, ale nachalnie wyskakujące to już przesada!
Maciej Blażejczyk - zgadzam się z Tobą. Jak mi na ulicy tacy nachalni podchodzą, żeby perfumy wcisnąć to od razu mówię "nie" i tak samo z reklamą. Wchodząc na stronę interesuje mnie jej zawartość, a dopiero potem, przy okazji spojrzę na reklamy. A jak mnie od "progu" atakują migające i świecące "kup mnie" itd, to też mówię "nie".