Google Gemini – ocena modelu przez ChatGPT
W lipcowym wpisie przy użyciu ChatGPT przetestowałem możliwości AI od Google - Bard. Na początku Grudnia pojawiła się informacja o…
W lipcowym wpisie przy użyciu ChatGPT przetestowałem możliwości AI od Google - Bard. Na początku Grudnia pojawiła się informacja o…
Google Discover to platforma uruchomiona przez Google w 2018 roku, jako kontynuacja Google Feed. W odróżnieniu od tradycyjnego SEO, które…
W dynamicznie zmieniającym się świecie SEO, aktualizacje algorytmu Google stanowią punkt, który może wpłynąć na widoczność stron w wynikach wyszukiwania.…
W kontekście dynamicznie zmieniających się algorytmów wyszukiwania, Google wprowadził niedawno istotne modyfikacje w sposobie prezentowania wyników FAQ i How-To. Zmiany…
W świecie SEO, musimy nieustannie podążać za ewoluującymi algorytmami i standardami, aby nasze strategie były nadal skuteczne. Jest to nieodłączny…
Google udostępnił swój model AI - Bard. Logujemy się konto Google, witają nas slidery z informacją czym nam Bard pomoże.…
W świecie SEO, kanibalizacja odnosi się do sytuacji, w której wiele adresów URL na jednej witrynie konkuruje o ranking dla…
Raport Chrome User Experience w skrócie CrUX to zbiór danych pokazujący sposób, w jaki użytkownicy Chrome korzystają ze stron internetowych.…
Google niedawno dokonał aktualizacji swojej strony z dokumentacją dotyczącą systemów rankingowych, usuwając cztery wcześniejsze systemy rankingowe z listy. Oto systemy…
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie konkurencja w sieci rośnie z dnia na dzień, nieustanne ulepszanie taktyk SEO staje się fundamentem…