AVIF – nowy format obrazów obsługiwany przez Google
Wraz z rozwojem technologii internetowych optymalizacja obrazów staje się jednym z elementem optymalizacji SEO. Obrazy nie tylko wpływają na estetykę…
Wraz z rozwojem technologii internetowych optymalizacja obrazów staje się jednym z elementem optymalizacji SEO. Obrazy nie tylko wpływają na estetykę…
Robiąc różnego typu założenia nie tylko w Google Ads posługujemy się narzędziami takimi jak Planer, w którym możemy się dowiedzieć…
Jeśli prowadzisz stronę internetową, pewnie znasz już Google Search Console. To narzędzie, które pomaga monitorować, jak Twoja witryna radzi sobie…
W mijającym miesiącu roku Google zakończyło proces przejścia na pełny Mobile-First Indexing. Oznacza to, że wszystkie witryny internetowe są teraz…
W konkurencyjnym świecie e-commerce, dobra optymalizacja może przynieść znaczącą przewagę nad konkurencją. Jednym z kluczowych elementów skutecznego SEO jest mapa…
Niedawno mogliśmy się zapoznać z wewnatrzną dokumencją Content Warehouse API wyszukiwarki Google. Prawdopodobnie została ona przypadkowo opublikowana w repozytorium kodu…
W kontekście wszelkiego typu uprawnień zawsze należy "trzymać rękę na pulsie" Ostatnimi czasy dzięki consent mode v2 temat uprawnień stron…
Marzec to kolejny miesiąc z aktualizacją w Google. Tym razem jest to Core Update mającą, jak to Google twierdzi, dalsze…
To, że AI może być pomocne przy różnych naszych działaniach nie trzeba już pewnie nikogo przekonywać. Narzędzia tego typu wraz…
Kiedy myślimy o pozycjonowaniu stron internetowych, często skupiamy się na optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO). Jednocześnie zapominając o równie ważnym aspekcie…