Prezentacja z SEMCamp 16

Zgodnie z prośbami udostępniam prezentacje z SEMCamp 16.



Niestety SlideShare konwertując usunał kilka plików graficznych.
Mimo tego i bez mojego komentarza, mam nadzieje, że prezentacja jest dla zainteresowanych czytelna :)

11 komentarzy

  1. Autor Łukasz dodany 12 wrzesień, 2014

    Przykład domeny B jest świetny.
    Jak będę miał okazję (oby nie ;)) to przetestuję nawet jeżeli będzie spadek.

  2. Autor mkane dodany 12 wrzesień, 2014

    Przy odpowiednim profilu linków nie powinno być problemu z podobnym efektem :) No i czas do dowołania…

  3. Autor Monika dodany 14 wrzesień, 2014

    Dzieki wielkie ! :)

  4. Autor LarimarMedia dodany 15 wrzesień, 2014

    Dzięki :) Jak zwykle ważne, aktualne i rzetelne informacje, mam nadzieję, że do zobaczenia na kolejnym SEMcampie :)

  5. Autor mkane dodany 15 wrzesień, 2014

    Proszę :)
    Zobaczymy czy wolnego czasu będzie na tyle by przyjechać.

  6. Autor Larry dodany 3 październik, 2014

    Trudno uwierzyć, że stosunek obrazków do tekstu może mieć negatywny wpływ na SEO. Obecnie często obrazy są wizualnym contentem, który przynosi stronie większy ruch oraz zmniejsza współczynnik odrzuceń. Skoro strona prezentuje ciekawe treści w sposób medialny i bardziej przyswajalny dla użytkownika ma być uważana za gorszą i pozycja w indeksie się obniża? Zupełnie nie logiczne.

  7. Autor mkane dodany 4 październik, 2014

    Proszę o wskazanie, do którego slajdu jest ta wypowiedź?

  8. Autor Larry dodany 5 październik, 2014

    19 – stosunek reklam i obrazków do tekstu jest przeważający.

  9. Autor mkane dodany 5 październik, 2014

    Nie widzę w tym nic dziwnego, wiele witryn przesadza z ilością bloków reklamowych lub ich nachalnością. W ocenie „normalnego” usera nie jest to pozytywne, tak samo więc oceniają to Raterzy z Google.
    I nie chodzi wcale o witryny graficzne.

  10. Autor Maciej Blażejczyk dodany 30 październik, 2014

    Dyskretna reklama w porządku, ale nachalnie wyskakujące to już przesada!

  11. Autor Kamil dodany 14 grudzień, 2014

    Maciej Blażejczyk – zgadzam się z Tobą. Jak mi na ulicy tacy nachalni podchodzą, żeby perfumy wcisnąć to od razu mówię „nie” i tak samo z reklamą. Wchodząc na stronę interesuje mnie jej zawartość, a dopiero potem, przy okazji spojrzę na reklamy. A jak mnie od „progu” atakują migające i świecące „kup mnie” itd, to też mówię „nie”.