Spotkamy się na SEMcamp 11?

Kolejny raz zapraszam wszystkich, już 24 października, na warszawski SEMcamp, jest to 11 edycja tego spotkań specjalistów branży SEM.
I tym razem tak jak przy edycji 9, wykłady będą się odbywały od rana do wieczora, od około 10.00 do minimum 18.00. także chętni muszą zarezerwować sobie cały dzień.

Moja prezentacja zacznie się koło godziny 11.10. Ze względu na ostatnie zawirowania w Google oraz stan niektórych witryn, dla których przeprowadzałem audyt SEO, postanowiłem opowiedzieć o optymalizacji oraz pozycjonowaniu sklepów internetowych.

Temat oczywiście jest bardzo rozległy a w 50 minut czasu nie wyczerpię pewnie nawet 10% zagadnienia. Postaram się więc opowiedzieć o najważniejszych, moim zdaniem, problemach, jakie napotykam podczas audytów.

Wiele witryn powiela te same schematy, zapominając o istotnych sprawach, jakie mogą działać na plus lub minus w obecnym Google.
Poruszając realne problemy, powiem jak ich unikać i jak “skomponować” proces pozycjonowania by wszystko składało się w jedną całość.

No…przynajmniej będę próbował.. :)

Mniemam, że temat będzie interesujących dla wszystkich właścicieli witryn, nie tylko esklepów, bo mimo, że jako przykład posłużę się sklepami, zasady dotyczą przecież nas wszystkich.

Plan spotkania możecie przeczytać na oficjalnej witrynie SEMcamp.

Do zobaczenia za tydzień, w środę 24.10.2012r.

6 komentarzy

  1. Autor Kreator dodany 18 października, 2012

    50 minut to rzeczywiście niezbyt dużo na przedstawienie tak rozległego tematu.

  2. Autor mkane dodany 19 października, 2012

    Jakoś będzie musiało wystarczyć.

  3. Autor Star Marketing dodany 2 listopada, 2012

    Szkoda że dopiero dzisiaj o tym przeczytałem :( Mogło być ciekawie

  4. Autor majec dodany 7 listopada, 2012

    Byłem, widziałem i mogę podziękować. Było naprawdę fajnie – może uda się spotkać również za rok.

  5. Autor mkane dodany 7 listopada, 2012

    Zapraszam na każdy SemCamp czy jestem na nim czy nie.

  6. Autor Oliwia dodany 14 listopada, 2012

    Ja też niestety nie mogłam uczestniczyć w SEMcamp, ale jestem pewna że było bardzo ciekawie. A temat pozycjonowania i optymalizacji sklepów internetowych rzeczywiście jest bardzo aktualny, ale i zarazem obszerny.